dimecres, 4 de setembre del 2013

Week zero

El dia 27 d'agost va ser el primer dia que vaig venir a la universitat. Em va baixar aquí la Gwen, la veïna que treballa al departament d'español, i vam arribar aquí a les 9 del matí. Així començava la setmana zero, com ells la van anomenar, en la qual, els estudiants internacionals teníem diverses activitats organitzades cada dia per adaptar-nos a la nova vida aquí.
El primer dia vaig anar a veure la casa on visc, i així és:












Vaig conèixer gent molta gent d'arreu del món, que ara són els meus amics d'aquí i vam activitats molt divertides com barbacoes, una foguera... a part de les reunions en les que ens informaven tot.


A les reunions





               



                Jugant a l'uno
 Amb la Luz, d'Argentina.







           
              Jugant a futbol 


Tot el grup d'estudiants internacionals


La propera setmana us explico com ha anat la primera setmana escollint les assignatures, fent els horaris i començant les classes.

Records per tots! Adéu! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada