dimecres, 4 de setembre del 2013

Visites a les famílies

El passat 20 d'agost, després d'haver acabat de fer les maletes i dels comiats, vaig comprar-me un coixinet per l'avió, del qual n'estic molt orgullosa, i vaig estar tot el dia viatjant. Va ser un viatge llarg, però sense inconvenients, tot va anar molt bé i sense retards.

Les maletes, sempre fotografiades per si me les perden!

El millor coixinet del món!


Per tant, després del viatge, la primera setmana que vaig estar aquí a Minnesota vaig estar a Eden Prairie, el poble on vaig viure l'altre vegada, visitant les famílies.
Aquí tothom estava molt emocionat per veure'm i, igual o encara més, ho estava jo per veure'ls a ells. Un any i mig havia passat i, sobretot els nens i les nenes, devien haver crescut molt. 
I tant si han crescut! 
Els primers dies que vaig estar aquí vaig estar amb els Cavanaugh. Vam celebrar un aniversari, vam tenyir samarretes, vam mirar una pel·lícula, vam passar temps junts només parlant, vaig jugar amb els nens, vam anar de compres i moltes coses més amb només 3 dies. 
A més, també vaig poder fer el meu esmorzar preferit, vam tenir molt bon temps i amb bastanta calor i vaig fer els primers "Facetime".

           Aquesta és  una foto amb la Faye... 
           jutgeu-la vosaltres mateixos! XD

                          


Després, vaig tralladar-me, a la casa dels Weber, la casa nova a la que s'han mudat. Preciosa. I la millor part, tenen una habitació amb un projector que és com un autèntic cinema! I jo dormia allà! Increïble!
A part, vam anar a una casa museu a Saint Paul, a la piscina, a visitar als avis, al Mall of Amèrica, i moltes coses més, altra vegada només en 3 dies. Aquestes són les fotos que ens vam fer:






Si... ho he de reconèixer, durant aquests dies vaig descobrir aplicacions per fer collage amb les fotos! 

A més a més, vaig quedar un dia amb la Marta i vam anar a la State Fair, una fira moooolt americana que fan cada any per aquestes dates. És un lloc molt peculiar on hi ha fires de tot, d'educació, d'agricultura, d'animals, hi ha atraccions i un munt de llocs per menjar americanades! Va ser molt guai poder anar-hi i a més, posar-nos al dia amb la Marta i parlar català per aquí! =D


El gran slide!


I finalment, una tarda-nit vaig anar a sopar amb la tercera família amb la que vaig estar, els Beyer, no vaig viure amb ells, però sempre van convidar-me a fer activitats molt diverses i divertides, així que vaig estar tota la tarda amb ells, jugant amb els nens i després vam sopar i vam estar xerrant sobre la universitat, perquè el pare hi va anar a estudiar. Em va encantar poder passar l'estona amb ells! 

Fins aviat! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada