dissabte, 19 d’octubre del 2013

FALL BREAK


Hola!

Aquesta setmana ha estat diferent de les altres. Dilluns i dimarts teníem festa a la universitat perquè era "Fall break" (vacances de la tardor) així que com que tenia 4 dies de festa vaig decidir anar a Eden Prairie amb les famílies.
Després d'organitzar els quatre dies segons el que havia de fer cadascú, no sabeu la de coses que té cada família! Vaig decidir que l'horari seria el següent:
Divendres després de les classes marxaria amb la Gwen cap a Eden Prairie. Aquella nit estaria amb els Cavanaugh així com tot el dissabte i fins diumenge al matí. Diumenge al matí aniria amb els Beyer tot el dia i dormiria allà fins el dilluns que vaig decidir que aniria a l'escola a visitar la gent amb la què vaig estar fa dos anys. Dilluns per la tarda i dimarts estaria amb els Weber i finalment, dimecres al matí tornaria amb la Gwen cap a Northfield. 
I per increïble que sembli, ja sabeu que els plans gairebé mai surten com havies previst, tot va anar molt bé.
Així que ha estat una setmana molt feliç per mi!

Primer, el divendres per la tarda vaig anar amb la Gwen cap a Eden Prairie. Pel camí vam parar a un lloc on venen productes locals. Pomes i mermelada. Boníssim!
Després vaig arribar a la casa dels Cavanaugh i amb el John i el JT vam mirar la pel·lícula Pacific Rim i vam menjar lleminadures. Genial per començar les mini-vacances!
Després va arribar la resta de la família i em va encantar veure'ls després d'un mes i mig!
L'endemà al matí ens vam llevar d'hora per fer... res! M'encanta! Va ser un dissabte dels que necessitava per carregar les piles.  Vam estar amb pijama fins tard, xerrant i descansant. Després vaig llegir, mirar la tele, jugar amb les nenes...
Per la tarda vam sopar tots junts i després l'Elaine i jo vam acabar de mirar una pel·lícula que havíem estat veient a trossos tot el dia. No sabeu les complicacions de veure una pel·lícula amb els quatre fills demanant coses cada 10 minuts! Va ser divertit!

                                             Aquí podeu veure la Kate fent el "ronso" pel matí!
                                             El pijama és moníssim!


El diumenge al matí vaig esmorzar a casa dels Cavanaugh i vaig preparar les maletes que a les nou la Kate em va venir a buscar per anar a l'església. Va ser molt interessant veure com ho celebren i ara ja sé el "Crec en un Déu" en anglès. Després de dir-lo cada dijous al matí a l'escola l'any passat va ser molt curiós.
Allà ens vam trobar la Krista! Em vaig alegrar molt de veure-la!  
Més tard, i després de fer la compra, vam anar a casa a deixar les meves coses, vam dinar i després ens vam preparar per anar a fer una ruta en cotxe per veure els colors de la tardor. Preciós! Crec que és la millor època de l'any per veure els boscos. Vam anar en diraccció Sud fins al Minneopa State Park, on vam anar a passejar. Vam trobar un senyor amb un ocell que ens feia petons! =D
Finalment, de camí cap a casa vam aturar-nos a un parc infantil, els nens s'ho van passar de maravella, com dia la mama, era una parada obligada!
Va ser una tarda molt maca i ens ho vam passar molt bé!

                                                        Aquestes són les fotos del Parc





Quan vam arribar a casa, vam sopar i vam després de jugar una estona i mirar la televisió vam anar a dormir.
Dilluns al matí, vaig tornar a fer les maletes. Vaig esmorzar i vaig marxar a l'escola.

Després de passar la seguretat i d'escanejar el meu carnet d'identitat vaig anar a buscar la Sra. Tapia per dir-li que estaria allà tot el dia.
Encara sento el crit que va fer quan em va veure! 
Així, el dilluns al matí vaig estar a la seva classe, després vaig anar a dinar amb els interns d'aquest curs i vaig anar visitant totes les classes, la gent del menjador, de secretaria! Em va encantar passar a veure a tothom una altra vegada!



                                                 Vaig explicar un conte als nens de primer! =D


Per la tarda havia d'anar a casa dels Weber, però com que treballaven fins més tard i no cada dia veig al professorat vaig acceptar la invitació que em van fer. Anar a prendre alguna cosa al Kona Grill per celebrar que una mestra es casa. Genial! Així, vaig poder menjar una mica de sushi! 


Finalment, la Laura em va passar a buscar després de treballar i vam anar a la casa. Però, primer vam parar a comprar jaquetes d'entretemps per les nenes. Anoraks per nosaltres, però evidentment no per l'hivern d'aquí. Costa d'entendre, però ara ja estem en aquells dies que quan hi ha Sol s'està bé amb una sudadera, però cap al vespre ja es necessita l'anorac.  
                                      
                                                       

En arribar a la casa, em vaig instal·lar, vam sopar i vaig "ajudar" a les nenes a fer les carbasses per Halloween. Dic "ajudar" perquè tenen 8 i 10 anys així que bàsicament vaig mirar que no es tallessin amb el ganivet i que no embrutessin gaire el menjador. Les carbasses van quedar "so cute"! 

                                                                                                




Dimarts, la Mia es va posar malalta així que pel matí vaig estar a casa i a l'hora de dinar vaig anar a l'escola per dinar amb la Lydia. Després vaig anar a acomiadar-me de tothom i vam anar cap a casa. Vaig ajudar a la Lydia a fer els deures, haurieu de veure com parla en castellà! És impressionant el que ha millorat en aquests dos anys des què la vaig conèixer. A l'hora de sopar vam anar a un restaurant i al tornar a la casa va ser el torn de fer els meus deures. He de donar les gràcies a la Laura que em va ajudar a analitzar un poema. No sé que hagués fet sinó! 
Per últim, dimecres al matí em vaig acomiadar fins acció de gràcies i amb la Gwen vaig tornar cap al campus.


I així és com està el carrer de casa! Preciós amb tots aquests colors de la tardor!



Fins aviat!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada