dilluns, 28 d’octubre del 2013

El fred ja ha arribat tiro-liro-liro, el fred ja ha arribat tiro-liro-la!

Hola a tots i totes!

Us anuncio oficialment que el fred ja ha arribat! I no sé si riure o plorar! Depenent del moment faria una cosa o l'altre, però com que ja sabia que algún dia arribaria, tot i que l'esperança de com més tard millor mai es perd, m'ho prenc amb filosofia, humor i mantes!

Per exemple, aquí podeu veure que el 19 d'octubre ja feia bastant de fred i la setmana es presentava encara pitjor... sort del 10 aquest que es veu! 




 I els pronòstics es van complir i encara van ser pitjors... 
El dia 22 quan em vaig llevar al matí per anar a classe a les 8 això va ser el que em va dir el meu mòbil! Gairebé torno al llit de l'espant!
I és evident que el fred passa factura als pobres arbres!
Amb els bonics colors de la tardor que hi havia!





A sota podeu veure les fulles encara amb la mica de neu que havia caigut per la nit.

Aquest pobre arebre va perdre totes les fulles en un dia! Molt curiós! 



Aquí a la universitat també fan recollida per al banc de sang i com bona persona i solidària que sóc, vaig decidir anar a donar-ne. Però, no em van deixar. Resulta que tothom que ha viscut a Espanya des del 1980 fins al present un mínim de 5 anys no pot donar... i com això, tot Europa gairebé. Així que ni amb bona voluntat! Hauré d'esperar a arribar a Sant Climent per tornar a donar.



 Passejant pel departament d'espanyol, l'altre dia vaig trobar que havien penjat aquesta foto de mi en un panell amb fotos dels esdeveniments que ja hem celebrat. Em va fer gràcia perquè no sabia que algú m'havia fet una foto i suposo que algú devia estar explicant alguna cosa molt graciosa per com m'estic rient, però no recordo el què! =D


 Per fi vaig anar a fer la compra del mes! Feia dies que necessitava alguns aliment bàsics per esmorzar i/o sopar que són els àpats que habitualment faig a la casa, però mai trobava el moment adequat per anar a comprar i menys ara amb el fred que fa.
Aquí teniu la meva llista! (I n'estic orgullosa amb les faltes d'ortografia que sé que hi ha i que sàpigueu que hem nego a escriure tonyina a la meva llista!) XD




 Aquest dissabte va ser el Barça-Madrid i com a culé que sóc no em vaig perdre el partit tot i ser a les 11 del matí! També haig de reconèixer que no me'n perdo cap! : )


El meu germà i la meva germana donant-me enveja des del Camp Nou!


I mentrestant jo gaudint d'un bon i "saludable" esmorzar! 



Aquest cap de setmana, i com que dijous és Halloween, ja vam celebrar la primera de les festes que faran aquí. Em van sorprendre dues coses: la primera que haguessin posat penja-robes fora al passadís. Senyal que han entrat en raó i com que ha arribat el fred i ja no sóc l'única que va amb l'anorac pel carrer. I la segona és que la majoria de disfresses no eren de personatges de por com a Catalunya es creu. Semblava el carnestoltes totalment. La gent anava disfressada però no té perquè ser alguna cosa en referència a allò que creiem més típic d'aquesta festa com anar de bruixa, fantasma o de monstre. 



Una altra novetat és que ahir ja vam començar el segon campionat de futbol. Després de quedar segons en el primer campionat ara comencem aquesta lligueta encara amb més motivació. La diferència és que ara ja no és juga en camp de gespa i amb onze jugadors. Ara juguem 7 i ho fem en un pavelló. És estrany, juguem sense fores ni còrners, com si fos hoquei! En fi, el primer partit va ser ahir i vam guanyar 7 a 9. Vaig aconseguir marcar 3 gols! Va ser un bon partit, però feia temps que no corria tant i avui gairebé no em podia ni aixecar de les agulletes! Haig d'entrenar més sovint!

Aquesta és l'entrada del poliesportiu on juguem.  


Ja tinc el nou DNI de Minnesota! Com que l'altre estava vençut pel visat, me l'he hagut de renovar i ahir ja em va arribar. Les fotos són el millor, el primer de l'Abril del 2012. El segon de l'Octubre de 2013. Comproveu vosaltres mateixos els canvis! 


I el millor del dia d'avui... és veure que a la meva bústia encara hi ha les flors que li van deixar al meu company de bústia el divendres! Ocupen tot l'espai! Les podria recollir no creieu? 


En fi, la setmana que ve us explico més novetats!
Abraçades per tots!
M'acomiado amb unes fotos que ens vam fer el Jacob i jo el dissabte després què es comprés l'Iphone 5S! 
jajajajja! Adéu!

Photo
Photo
Photo


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada