dilluns, 30 de desembre del 2013

Vacances de Nadal!



Bon dia!

Avui us escric des de la casa del llac, on porto des de la nit de Nadal i on estaré fins el dia 1 de Gener. A partir del dia 1 aniré amb els Beyer fins el dia 6 quan les classes tornen a començar.
Des del dia 18 i fins el 24 a la nit, vaig estar amb els Weber i ara us explicaré tot el que vam fer.

Els dos primers dies que vaig ser alla, vaig decansar. Dijous i divendres les nenes encara tenien escola i els pares treballaven així que, sola a casa fins la tarda, va ser genial per recuperar forces després dels examens finals. I per la tarda, com us podeu imaginar amb les nenes vam jugar i vam mirar pel˙lícules a la sala de cinema que tenen a la nova casa. A més, vam fer galetes de Nadal i pizza per sopar, els encanta cuinar! El divendres al migdia, vaig anar a l'escola de les nenes a la festa de l'últim que és oberta als familiars. Els de cinque van fer una cosa molt entrenyable i ideal per aquestes edats. Uns pares que tenien contacte amb ells, van contactar amb els 'special olympics' de hoquei de la zona i les 4 classes de conque van poder jugar uns partits amb ells. Són persones amb necessitats educatives especial, adultes, que estan integrades a la societat. Vaig trobar que era una oportunitat genial per a tots els nens i nenes de 10 anys de ser inclusius en la seva festa de final de trimestre.
Durant el dissabte la mare i jo vam anar de compres tot el dia. Va ser agotador! I el diumenge per la tarda-nit, vam anar patinar sobre gel a l'aire lliure al Centennial park. Increïble, amb ponts il˙luminats i tot. Genial! A sota podeu veure una foto que em vaig fer amb la Lydia i la Mia. 

                                         

El dilluns vam anar amb la mare a la feina a visitar l'oficina. Després, em van venir a buscar la Jenny i el Michael, dos amics de la universitat que viuen a Eden Prairie, em van venir a buscar a la casa i vam anar a Minneapolis a un restaurant mexica. Boníssim! Finalment, vam anar a un centre comercial a donar una volta per les botigues i vam anar al cinema a veure 'Saving Mr. Banks' que és la historia de l'escriptora de la historia de la Mary Poppins i com van crear la pel˙lícula als estudis de la Disney. Recomenable!
Finalment, va arribar el dia 24 al matí! Les nenes estaven molt emocionades i no era per menys. Aquí fan dos tipus de regals per Nadal. Els que compra la família i se'ls donen entre ells durant el dia 24 o el 25 i els regals que porta el Pare Nöel que s'obren el matí del dia 25. Així, el dimarts al matí vam obrir els regals que jo havia portat per la família i ells em van donar els seus per mi. Més tard, vam anar a casa dels avis materns i vam obrir els regals familiars. Quan vam arribar a la casa, l'avi ens va dir que no ens traiessim les jaquetes, que ens volia ensenyar uns ninots de neu enormes que havien fet uns veïns. I tenia raó! Com podeu comprovar a la foto de sota eren enormes!! Vam dinar tots plegats i després l'oncle i la seva família van marxar, pero nosaltres ens vam quedar i vam celebrar la nit de Nadal amb els avis. Finalment, després d'un dia genial, vam anar cap a casa i a mi em van portar cap a casa dels Cavanaugh on sóc ara.   


El matí de Nadal ens vam llevar molt d'hora, a les 6:30 del matí, ja sabeu, l'emoció del moment i aquestes coses! Feia un dia ennovolat, pero mica en mica es va anar aclarint. Era el meu primer Nadal blanc! Preciós, magic! I el Pare Nöel havia passat per la casa! Els nens estaven molt emocionats i haviem d'esperar dues hores per a que es llevessin els pares! Sort que l'avi estava despert i entre els dos vam entretindre els nens!
Quan es van llevar, primer vam esmorzar i després vam començar a obrir regals. Pero per no acabar massa rapid, vam decidir obrir els regals d'un en un. Així, vam fer mitja part i tot per dinar! A la una encara obriem regals! Una passada! 
Després, cadascú va jugar una mica amb els seus regals, ens vam arreglar i vam marxar a casa l'avia paterna, on amb tota la familia ens vam reunir per sopar. Alla, els cosins fan un 'secret Santa', un amic invisible, i els grans fan el 'White elephant'. Pels que no saben el que és us ho explico: cadascu que vol participar porta alguna cosa que sigui útil pero utilitzada de casa seva, potser bonic o lleig!, i ho ha de portar embolicat. Es col˙loquen tots els regals al mig i es reperteixen números, tants com persones hi ha. Aleshores, el que té el número 1 tria el regal que vol. L'obre i l'ensenya a tothom. Alsehores és el torn del número 2. Aquest té dues opcions. Robar el regal del número 1 o agafar un altre regal embolicat. I així fins que tothom ha tingut un torn. Quan torna a ser el torn del número 1, si li han robat el regal pot triar si robar un altre regal o agafar un altre dels embolicats. Hi ha una norma important: cadascú només pot tenir cada regal 1 vegada. Per tant, si ja m'han robat el que jo volia, no el puc tornar a robar. I així continua fins que algú s'arrisca a agafar l'últim que queda embolicat que, t'agradi o no, sera el que et quedaras. Es molt divertit perque habitualment són 'pongos'que dirien a casa meva. 'Y esto dónde lo pongo??!!' Per exemple, a mi em va tocar una capsa plena de roques del llac Superior! Ja em direu com les porto cap a casa si gairebé no puc ni aixecar la capsa!
Finalment, vam sopar i quan la gent ja estava recollint vaig veure una de les cosines fent columnes de peces del joc 'Bananagrams' un joc semblant a Scrabble, i li vaig dir, 'a veure quantes ets capaç de posar sense que caigui.' I així vam començar a fer columnes i a comptar les peces! Jo vaig ser la campiona amb 38! La complicació era que el terra era de moqueta així que es movia bastant! Cap a quarts de deu vam tornar cap a casa, agotats després d'un llarg dia de Nadal.


 El meu primer Nadal Blanc! White Christmas!

Tots junts el matí de Nadal!


A continuació podeu veure el Vídeo de les fotos que vaig fer en el concurs amb una de les cosines!

Els dies 26, 27, 28 i 29 van ser dies tranquils. Dies de jugar amb les novetats i de compartir amb família. Vam aprofitar els dies de Sol i el poquet fred per jugar amb la neu, fer ninots de neu, guerres de boles, angels i baixar amb trineu! A sota podeu veure algunes fotos i dos vídeos d'aquests moments.









Agotades després de pujar i baixar amb el trineu!


I avui finalment, hem anat al Mall of America on hi ha un parc d'atraccions al mig i hem pujat a una atracció que és com fer ponts de mico i després pots baixar per un tobogan gegant. Hem passat una molt bona tarda tot i l'hora i 45 minuts de cua que hem fet!

I bé, només em queda donar les gracies a les famílies pels regals i els moment divertits d'aquests dies. Estic passant unes vacances genials! =D I encara em queda una setmana!!!!!!

Per últim, i ara que s'acaba aquest 2013 vull recordar alguns dels millors moments d'aquest any. Sobretot el poder haver estat treballant durant 4 magnífics mesos a l'escola, poder estar vivint aquesta genial experiencia al College i haver tornat a veure els meus familiars, amics i coneguts als Estats Units. Trobo que ha estat un any prou bo per mi, pero sense oblidar-me dels moments més tristos que m'han fet aprendre i valorar les persones que tinc al voltant cada dia que mai saps quan poden faltar. Només espero que el 2014 ens doni més salut del que ho ha fet el 2013.
 També vull desitjar-vos a tots una bona entrada d'any al 2014 i que els reis us portin moltes coses! 
 Sigueu feliços!

Adéu a tots! Fins l'any que ve! 

PD: Vaig fer una postal de per alguns familiars i amics desitjant Bones Festes. A sota podeu veure una foto que ha fet la meva amiga Marta de la postal que li he enviat, són fotos de mi al campus de la universitat.

Que acabeu de passar unes Bones Festes!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada