diumenge, 22 de desembre del 2013

From Thanksgiving to Christmas!

Hola!

Primer de tot, perdoneu les faltes que hi haura en aquesta entrada, pero estic a l'ordinador de la casa de la família i no tenen l'accent obert! La ç i el ´ he descobert com fer-los!  Ho sento!

En fi, ja torno a ser aquí!

Fa un mes que no escric i m'han passat un munt de coses que us vull explicar. Aniré per ordre cronologic:

A finals de novembre vam celebrar Acció de Gracies. Teníem tres dies de festa de l'escola així que vaig anar a Eden Prairie a casa dels Cavanaugh. El dijous, que és el dia del sopar, pero, vaig anar a casa dels Weber a sopar. Vaig anar-hi d'hora per ajudar-los a preparar les coses per quan la gent arribés. Van convidar unes 40 persones!

Aquí podeu veure varies fotos d'aquell dia, va ser un sopar molt bonic, vaig poder conversar molt amb tota la família i m'ho vaig passar molt bé. Es una festa molt especial i familiar i vaig estar molt feliç de poder participar-hi.

                                          Grandma cooked the gravy! Yummy!

                            

                                                 TURKEY!


Cutting the turkey with an electric knife!


Hi havia gent per tot arreu i cadascú va agafar el menjar que volia i es va asseure en una de les sis taules que hi havia!

Al vespre, vam encendre una de les espelmes de la Menorah. Una de les nits de Hannukah, una tradició jueva que també celebra la família. Es la primera vegada que coincideix i l'última que veurem perque tornara a passar d'aquí a 75.000 anys!



Quan tothom ja marxava vaig tornar a casa dels Cavanaugh i alla encara menjaven els postres així que tambe em vaig unir a la festa! I com que em va arribar de Sant Climent uns dies abans i no podia esperar fins al Nadal, vam obrir una barra de turró de xocolata (el meu preferit!) i a tothom li va encantar! Va volar!
Després vam jugar tots junts a un concurs que es diu Family Freud. Va per famílies i has d'endevinar, sobre una enquesta que s'ha fet, quines són les 7 primeres coses que van sortir, per exemple, de quins temes es parla habitualment quan vols tenir una conversa vanal. Va ser molt divertit! Van posar la sintonia i tot! Un dels tiets feia de presentador i vam fer dos equips de 5, la resta de la família feia de públic. Vam fer algun vídeo, intentaré demanar a veure si el puc penjar! jejeje Vaig passar-ho molt bé, també.

A la nit, estava agotada, us ho podeu imaginar i a les dotze quan tothom va marxar, vaig caure rendida al llit: a les 6 m'havia de llevar. Era el "Black Friday", el dia de rebaixes més gran dels Estats Units i amb una amiga vam anar al Mall of America! Shopping!!!!!

Durant el cap de setmana, el dissabte vaig anar a veure un teatre on la Lydia hi participa fent de tecnica de llums. Quan va acabar, vam anar a dinar amb el pare del Chuck i la seva dona, la Laura, la Lydia, la Mia i jo. Per la tarda, les quatre vam anar al cine a veure la pel˙lícula FROZEN, una passada! Es una nova maravella de Disney! Totalment recomenable per petits i grans!
I el diumenge, després de llevar-me ben d'hora i passar-me tot el matí fent treballs, no hi ha treva ni per les vacances!, vam tornar a anar al cine. Aquesta vegada amb la Elaine, la Faye i el JT per veure CATCHING FIRE. Una altra pel˙lícula que em va encantar!

Finalment, el dilluns vaig tornar a la normalitat de la universitat. Classes, converses i molts treballs amb només dues setmanes per acabar el quadrimestre.
La neu i el fred també van arribar i de quina manera! Hem estat les dues setmanes sota zero, arribant als -23C!! Pero el paissatge ho recompensa! Adoro els paissatges nevats!
Durant aquestes dues setmanes, el Nadal ha estat la tematica de tot el que ha passat per alla.
Van celebrar el Christmas Fest. Un concert magistral de 5 corals de la universitat i l'orquestra. Vaig quedar al˙lucinada, increïble!
I entre tot aixo, es van acabar les classes i va arribar el període d'examens finals. Jo vaig tenir "sort". No vaig tenir cap examen, pero vaig haver de fer tres treballs finals i un examen en grup. Tot molt curiós i diferent del que havia fet a la Blanquerna. Una molt bona experiencia tot i que vaig acabar exhausta! 
A més, per una de les assignatures, vam fer una excursió. Durant tot el quadrimestre ens vam estar enviant cartes amb estudiants de secundaria d'un institut. Són estudiants immigrants que fa poc que han arribat als Estats Units i que estan aprenent angles. Va ser una trobada emocionant. Ens van fer unes entrevistes i després vam acompanyar-los a una de les seves classes. Finalment ens vam despedir. Trobo que va ser una molt bona oportunitat per ells per conéixer universitaris i poder practicar l'idioma amb un motiu real de comunicació, no només perque al llibre hi ha una activitat que ho diu. Em va semblar una experiencia genial per a tots.

I finalment torno a tenir VACANCES!! I aquesta vegada sense treballs ni preocupacions! Només descansar i gaudir del Nadal. 

Aquests dies, vaig arribar a aquí dimecres, estic a casa dels Weber i el dimarts, "Christmas Eve", després de passar el dia amb la família, aniré a casa dels Cavanaugh i estaré alla fins el dia 1 de Gener, quan aniré a casa dels Beyer fins el dia 5 que s'acaben les vacances.

Així que la tonica aquests dies és l'mbient nadalenc, amb nadales i pel˙lícules de Nadal a totes hores. Estic encantada, tot i que com us podeu imaginar trobo a faltar l'ambient de Sant Climent i la meva família. Preparar la cavalcada de reis, el tió... Pero aixo sera una bona experiencia per mi i de veritat sera a WHITE CHRISTMAS!!

A sota podeu veure l'arbre de Nadal amb alguns regals ja a sota l'arbre!! I n'hi ha un amb el meu nom!!! =D


Desitjo que tingueu tots un Bon Nadal i un Feliç Any 2014! Que aquestes festes siguin especials per a vosaltres com ho seran per mi lluny de casa!

Un petó, Roser.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada