dissabte, 25 de gener del 2014

Interim

Bona tarda!

El mes de gener està passant volant, divendres ja és dia 31 i això significa que acabem les classes del "J-term" i tenim vacances. Passaré uns dies amb les famílies a Eden Prairie, tranquilets, ja que ells si que treballen i tenen escola, però així podré descansar! ;P

Durant aquest mes han passat moltes coses importants, aquí, a Sant Climent i al món!

Per aquí, la meva classe està anant molt bé, he après moltes coses curioses sobre la història del teatre musical i les seves arrels, a part de refrescar els meus coneixements musicals. Dilluns, si el temps ho permet, faré una presentació sobre el musical dels Miserables i d'una cançó, "a little fall of rain", que la canten l'Eponine i el Marius quan aquesta s'està morint. I divendres tenim l'examen final en el qual entra tot el que après durant el les classes.
Una imatge de la pel·lícula musical dels Miserables en el tros en què la Samantha Barks i l'Eddie Redmayne la interpreten.



Com que aquests dies he tingut classe de dos quarts de nou a les deu i alguns dies de deu a dotze, he tingut molt de temps lliure per estar amb els amics i gaudir de la meva estada aquí. 
Per exemple, ahir vam anar a una trobada d'internacionals amb l'altre universitat de Northfield, Carleton, i de tornada a l'autobús, la Jaya i jo ens avorríem mentre esperàvem a un semàfor d'aquests que passen els trens. La foto és increïble! XD  A més, com que el tren no arrencava, després de deu minuts, la conductora amb un bon parell va donar la volta al mig de la carretera, amb una súper infracció, i ens va portar per una altre ruta per creuar la via i arribar a la universitat. Encara no sabem com va evitar el tren però ho va fer!


I aquesta ha estat avui, en un moment de bogeria amb la Karla i la Luz, fent la típica fotocòpia! Com nosaltres diem #lifeisshort, així que ha gaudir!



Sobre mi... bé, vaig estar dissabte passat malalta, res important, els més propers ja sabeu, les cervicals i la migranya de sempre..., però em va passar a la cafeteria just abans de sopar, hi havia uns 300 persones de públic, i com que no sabien què fer, van avisar a una ambulància i tota la història, tot un espectacle i un susto per les amigues que estaven amb mi i em van veure en aquella situació. (Sabina, semblant a la del Tibidabo! ejjej) però bé, uns quants calmants i com nova! =D 
A més, vull donar les gràcies a la Karla i la Luz, que van acompanyar-me a urgències i van estar amb mi en aquells moments per cuidar-me.
Aquí podeu veure les fotos que em va fer la Karla de "record" quan esperàvem els papers per marxar.



Aquesta va dedicada a la Laura!! No vaig tenir por ni vaig plorar quan em van posar la via! jejej


Us podeu imaginar, que després de tot, hem rigut molt remmemorant el moment i dient #sorrynotsorry #lifeisshort! 

Podem veure que som un grup amb molt d'humor, però penseu que estem pràcticament 24 hores juntes i tancades al mateix edifici per l'hivern!

Pel que fa a Sant Climent, sé que hi ha hagut vàries defuncions, algunes de persones que coneixia millor que d'altres i els tenia més afecte, però al cap i a la fi, veïnes que en algun moment has conegut. La setmana passada, just abans de fer l'espectacle del mes, la Luz i jo vam estar filosofant sobre la vida, sobre les persones i les influències que ens fan a la vida i sobre el que serà el futur que cada dia ens construïm. Una rallada del cap que dirien alguns, però al cap i a la fi veritats que ens fan ser millors persones, créixer i madurar.
I pel que fa al món... he seguit les notícies sobre la dimissió del president del Barça, el Sandro Rosell i el nou càrrec que ha agafat el Josep Maria Bartomeu, l'ara president. 
A més, per qui no ho sàpiga, sóc molt fan del Juan Mata, i avui ha confirmat que ha deixat el Chelsea per passar a ser jugador del Manchester United fins la temporada 2018.
Sort als dos per als reptes! =D

 
















I per últim, un tema que ens preocupa molt aquí i del que tothom parla, el temps. Durant aquestes setmanes hem tingut de tot, des dels -27º del dia de Reis, amb sensació tèrmica pel vent de -40º/-45º, fins a diumenge passat que va fer un dia preciós i assolellat amb 3º de màxima! Vam poder anar a fer un passeig i tot! Això sí, amb un munt de neu al voltant que està acumulada i que a més, va augmentant cada dia que neva, que és bastant sovint. I dilluns esperem el pitjor dia del mes, amb temperatura de -31º i sensació de -45º/-50º, després d'una nevada que s'espera demà diumenge a la nit, així que hi haurà gelades segur! En fi, espero que no em converteixi en ninot de neu un dia d'aquests! Aquí us deixo una foto que va penjar la meva germana al Facebook de mi, abans d'anar a classe el dijous al matí! 




En fi, la meva felicitat i jo marxem a sopar!
Fins aviat!!!!! Us estimo i us trobo a faltar!!!

Roser.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada