dissabte, 5 d’abril del 2014

No espereu a saber que us heu de morir per començar a viure

Despres de mooooolts dies sense escriure ahir vaig viure dues coses especials relacionades que ara us explico:

1. Ahir vaig viure un vespre especial... feien un esdeveniment aquí a la universitat sobre la vida de Zach Sobiech, que per qui no sàpiga qui és que miri l'enllaç següent, és inspirador. Però a més de veure el vídeo, a l'acte van parlar els pares del noi, que han creat una fundació per la lluita contra el càncer d'osteosarcoma infantil, que no té molt finançament aquí als Estats Units i el somni del noi era poder aconseguir diners perquè es faci recerca i això que li ha passat a ell ni li torni a passar a més nens o adolescents. Ell, abans de morir, va crear la cançó "clouds" que parla sobre la seva història, una cançó preciosa. Doncs ell la va fer amb una noia, amiga seva, que casualment estudia aquí a St. Olaf. Aquesta noia, que va organitzar tot això en honor al seu amic, va pujar a l'escenari i va cantar aquesta cançó per poder celebrar com va viure Zach la seva vida. Perquè el millor d'ell va ser que, tot i que sabia que era un malalt terminal, va viure la vida feliç fins al final. Així que, com van dir ahir a la presentació, no espereu a saber que us heu de morir per començar a viure. 

Aqui teniu 'clouds':


Aquest es el documental:



2. La vida està plena de casualitats i aquesta n'és una d'elles. Fa uns mesos vaig veure un vídeo de 27 minuts! però que val la pena, sobre una proposta de matrimoni. Laura ara fliparàs! Recordes que la vas mirar? És diu Justin and Emily (youtube!) (A part de moltes altres perquè som molt friquis!!??)
Quan fa un parell de mesos vaig veure per primera vegada la història del Zach (mireu l'escrit que he fet abans), com molts altres vídeos que veiem, vaig sorprendre'm que fós aquí a Minnesota (surt el camp dels Vikings al vídeo i per això es pot saber). Però a més, em vaig sorprendre en saber que un dels creadors del vídeo era l'home que havia fet la proposició de matrimoni en aquell vídeo que jo havia vist uns mesos abans. Aquí no acaba la història!
Resulta que una de les amigues d'en Zach, la que canta amb ell, estudia aquí a la universitat i va organitzar un esdeveniment per recollir fons per la fundació d'en Zach. Al Maig farà un any que en Zach va morir i en Justin (el noi de la proposta de matrimoni) i la productora, estan fent un altre vídeo per veure com continua la història un any després sense ell.
Per tant, ahir aquest noi estava aquí a la universitat i com que no tinc vergonya! (El noi va flipar una mica i l'amic del costat encara més!) li vaig demanar una foto! jajaj
Li vaig dir, hola, la meva germana i jo, (Laura et vaig utilitzar una mica! jeje) hem vist la teva proposta de matrimoni i vam flipar, puc fer-me una foto amb tu? I l'amic va dir, "guau, ha arribat a aquesta universitat!" (ells són de Los Angeles) i jo li dic... "eh, no, som de Barcelona i molta gent d'allà l'ha vist!" i la cara d'ells no va tenir preu!! El Justin es va treure el gorro que portava i se'l va col·locar bé i tot com si la foto fos per un diari o algo! jajja Amb la mala qualitat del meu mòbil i la foscor que hi havia gairebé ni se'ns veu! jaja (Laura no és com la de la Nicky Minaj, però s'hi acosta!)
Però aquí no s'acaba tot!!!
Resulta que aquest noi, que també va fer els seus "pinitos" d'actor i va sortir a una sèrie que la Susanna Davila i jo miràvem, Everwood. Teta, a veure si el reconeixes!! Jo vaig al·lucinar!!!!!!!
En fi, aquí us deixo la foto! 




Bon Cap de setmana!!!!

PD: La setmana passada vaig estar de viatge amb els papes i la Laura, estigueu atents que durant aquesta setmana fare un entrada explicant-lo! =)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada